torsdag 5 april 2012

Glad påsk!

Månaden som gått har varit intensiv. Det har varit resor, utbildningar, mässa, planering och till sist vår stora årliga lagerförsäljning. Har verkligen varit en sådan period då man önskat att det på något magiskt sätt hade varit 48 timmar per dygn istället för 24. Så här i efterhand är jag ändå förvånad över hur bra allting har gått, däremot finns det vissa saker som blivit lidande. Däribland bloggen, som ni säkert har märkt. Men nu ska jag ta ledigt över helgen och fira påsk tillsammans med släkt och familj.  Ska ta sovmornar,långa promenader i vårsolen och bara samla på mig en massa energi och inspiration. Vill också passa på att testa av mitt nya objectiv till kameran som jag vann på mässan. Jag som aldrig brukar vinna något, blev verkligen superglad:) Vi ses igen nästa vecka

Ha en riktigt glad påsk!
Hälsningar Ida



Foto och idé från Roy Joy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar